12 januari, 2006

Officiële goedkeuring

Vanmorgen tijdens het inloopspreekuur, overigens ook goed per scootmobiel te doen, heb ik vernomen dat het besluit op schrift staat, getekend is en daarmee officieel is.
De woningvereniging was al ingeseind en die hebben dat op hun beurt weer doorgegeven aan de firma Maasveste. Daar kunnen we dus een telefoontje van verwachten om met de werkzaamheden in huis te starten.
De firma De Schans is vandaag op de hoogte gebracht van het besluit zodat die ook aan de slag kunnen gaan. Er is helaas geen unit op voorraad dus moeten ze er een gaan bouwen. Ze schatten in totaliteit 5 tot 6 weken nodig te hebben voor de bouw en de plaatsing. Er zou met ons contact opgenomen worden i.v.m. de kleur en andere wensen.
Ook vandaag is Kersten revalidatietechniek ingelicht dat de levering van de elektrische rolstoel in gang gezet mag worden. De elro wordt op maat en wens afgestemd en ik zal een aantal rijlessen moeten volgen. Het is wenselijk dat ik er meteen gebruik van kan maken zodra dat mogelijk is. Het contact met Kersten zou dan verder met mij verlopen.
In St. Odiliënberg is inderdaad geen regiotaxi en al was dat wel het geval dan kwam ik daar vanwege overschrijding van de gestelde loongrens niet voor in aanmerking. Om dezelfde reden krijg ik ook geen forfaitaire vergoeding of taxivergoeding. Er wordt onderzocht of er nog mogelijkheden zijn om een vergoeding te krijgen voor het gebruik van de rolstoeltaxi binnen 5 OV-zones vanaf het woonadres.