18 maart, 2007

Radio kijken

Sinds ik niet meer actief ben op de arbeidsmarkt, luister ik veel naar Radio 2. Tijd voor Twee met Frits Spits en Cappuccino met Sjors Fröhlich behoren tot mijn favoriete programma’s. Gisteren streek de VARA roodshow neer in Roermond, De Oranjerie was de hele dag het toneel van allerlei activiteiten. Ik was de twee voorafgaande avonden, Cabarestafette en Boudewijn de Groot, al daar geweest maar de kans om Spijkers met Koppen bij te kunnen wonen, wilde ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Het was leuk om al die bedrijvigheid rond een uitzending op locatie eens mee te maken. Felix Meurders en Dolf Jansen presenteerden van 12u00 tot 14u00 dit radioprogramma met interviews, discussies, cabaret en live optredens van Van Dik Hout en Boudewijn de Groot. Drie dagen achter elkaar door dezelfde taxichauffeur vervoerd naar De Oranjerie, waar ook sommige personeelsleden gedacht kunnen hebben: "Daar heb je hem ook weer".