19 oktober, 2008

Schoteldebotel

Zoals iedere nacht druk ik rond vier uur op de alarmbel om mij te laten draaien in bed en een fractie later staat er iemand in het gedempte licht van mijn kamer. Mijn aanvankelijk halfgeopende ogen zijn al ras wijd opengesperd want dit is niet de dienstdoende zuster, die mij om middernacht naar bed heeft geholpen. Een vrouw van adembenemende schoonheid, op haar gezicht en handen na geheel strak gehuld in een glanzende staalblauwe stof, staart mij liefdevol aan. De opwindende contouren van haar volmaakte lichaam zijn door die tweede huid heen met volle bewondering moeiteloos te volgen. Snel en ongemerkt word ik op mijn andere zijde gelegd en komt de oogstrelende schone lepeltje lepeltje achter mij liggen. "Beam me up Charly, anytime you like" fluistert zij en drukt haar zachte, vochtige lippen tegen mijn oor terwijl ik haar intense aanwezigheid als een warm bad ervaar. Haar zachte handen strelen sensueel over mijn geprikkeld lijf en een ongekend aangenaam gevoel maakt zich onafwendbaar van mij meester. Van haar vertrek, ongetwijfeld wederom flitsend, heb ik niets meegekregen omdat deze onverwachte bedgenote mij in een betoverende bedwelming achterliet. Ik hoop dat zij mij gauw met een volgend bezoek vereert en nog mooier eens meeneemt op een vlucht door het immense heelal met haar supersonische ruimteschip. De komst van buitenaardse wezens was voorspeld rond half oktober en zoals nu blijkt niet louter voorbestemd voor de Afrikaanse Tafelberg.