13 juni, 2005

Info

Vanaf de eerste aanmeting op 7 april had ik hoop dat ik snel mijn orthopedisch schoeisel zou krijgen. Dat was me ook toegezegd maar helaas kreeg ik 17 mei, zo'n 6 weken later dus, te horen dat er vanalles mis was gegaan. Op 20 mei heb ik toen opnieuw gipsafdrukken laten maken en 30 mei kon ik toen voor het laatst gaan passen. Vanaf dat moment zou het nog zo'n vier weken duren alvorens mijn aangepaste schoenen af zouden zijn. Ik reken dus voorzichtig op eind juni.
Aangezien het lopen erg slecht gaat, ben ik erg afhankelijk van de auto. Om die reden krijg ik van de gemeente een scootmobiel in bruikleen zodat ik voor kleine afstanden daarvan gebruik kan maken. Tevens krijg ik een inklapbare rolstoel aangemeten, die we kunnnen meenemen in de auto. Beide voorzieningen zouden deze maand aangeboden worden.
Over de aanpassingen in huis hebben de ergotherapeute, Renate en ik een gesprek gehad met de gemeente, die daarover nog in beraad is. Daar kan makkelijk nog een half jaar overheen gaan alvorens een en ander gerealiseerd is.