13 juni, 2005

Opstarten weblog

Sinds het eerste vermoeden dat ik een spierziekte zou hebben is de belangstelling voor mij enorm toegenomen. Na de bevestiging middels de second opinion dat er zeer waarschijnlijk sprake is van de neuromusculaire aandoening A.L.S. is die belangstelling nog meer in de lift geraakt. Met regelmaat zoekt men contact via telefoon of e-mail om te informeren hoe het lichamelijk en geestelijk met me gesteld is. Via de BREEDbander, de krant voor surfend Nederland, werd mijn interesse voor een eigen weblog gewekt. Dit is een uitstekende mogelijkheid voor mij om een grote groep personen tegelijkertijd op de hoogte te brengen. Anderzijds kunnen alle belangstellenden direct reageren op mijn berichten en ook op elkaar. Het kan de drempel wegnemen voor diegenen die het moeilijk vinden om contact te leggen. Voor anderen kan het een aanvulling zijn op overige communicatiemogelijkheden. Uiteraard stel ik persoonlijk contact zeer op prijs. Het is geenszins de bedoeling jullie te ontwijken, dat is beslist niet de opzet van het opstarten van deze weblog "De wereld draait door....."