26 juni, 2005

Tropenrooster

Met die tropische temperaturen van de afgelopen dagen heb ook ik me rustig moeten houden. Het indrukken van een toets van mijn laptop was (bij wijze van spreken) al te veel gevraagd. Drie nachten heb ik rond drie of vier uur even de buitenlucht opgezocht. De omslag op zaterdag was dan ook meer dan welkom, de afkoeling was een verademing en dat beetje regenwater kon ook geen kwaad. Nu er weer een gematigd zonnetje aan de hemel staat, wordt het tijd voor een nieuwe blog.
Mijn schoenen heb ik vanwege het weer slechts tweemaal gedragen dus over het effect daarvan kan ik nog niet veel vertellen. Ik zou een te grote trekpleister zijn geweest als ik me vertoond had in korte broek met halfhoge schoenen en steunen tot aan mijn knieën.
Van de scootmobiel daarentegen heb ik veel gebruik gemaakt en ook bij Renate, Anne en Jolijn valt hij in de smaak. Afgelopen donderdag heb ik de eerste grote rit gemaakt, St. Odiliënberg-Roermond vice versa. Veel winkels blijken ook voor een scootmobiel toegankelijk te zijn, ik heb tot heden nog geen schadeclaims ontvangen. Nu je er meer oog voor hebt, zijn er heel wat mensen afhankelijk van hulpmiddelen om mobiel te blijven.