28 mei, 2006

1 stap vooruit, 2 stappen achteruit

Als me gevraagd wordt hoe het met mij gaat dan antwoord ik wel eens lichamelijk steeds verder achteruit en qua voorzieningen vooruit maar eigenlijk is het allebei moeilijk verteerbaar. Elke aanpassing is aangevraagd en toegekend omdat het noodzakelijk is om de achteruitgang een halt toe te roepen.
De GEWA prog3 is een omgevingsbesturing die ik binnenkort ter beschikking krijg en waarmee ik o.a. deuren, lampen, audio-/videoapparatuur, telefoon en intercom kan bedienen.
Vrijdag 2 juni worden de twee buitendeuren van de unit voorzien van elektrische deuropeners nadat afgelopen maandag de voorbereidingen daarvoor zijn getroffen. Veel ongemak en beschadigingen hadden voorkomen kunnen worden als dit niet pas drie maanden na de plaatsing van de unit staat te gebeuren.
Woensdag 5 juli krijg ik voorlichting over communicatiehulpmiddelen en PC aanpassingen.