07 mei, 2006

Omnibuzz of Valys; een wereld van verschil

De door Valys geregelde rolstoeltaxi stond exact op de afgesproken tijd klaar en bracht me in een ruk naar de bestemming. Strikt genomen kon ik de rit van St. Odiliënberg naar Stein niet boeken omdat het traject slechts vijf ov-zones doorkruist. Vanaf zes zones is bovenregionaal vervoer vanaf het huisadres mogelijk totdat ik aangaf via een omweg, eerst naar Beek en dan naar Stein, te willen reizen. Toen zag men in dat voor die drie kilometer geen tweede rit geboekt zou moeten worden maar ook meteen doorgereden kon worden. Ik heb er geen gras over laten groeien en heb meteen via internet nog twee ritten naar Stein geboekt.
Zo kon ik genieten van een zomerse dag op het tennispark van L.T.V. Stein. Er speelden vier herenteams thuis en door het mooie weer was er ook nog eens veel publiek. Het weerzien met veel bekenden was leuk, Jeroen en Ellen waren ook aanwezig. Uiteraard hoopte ik getuige te mogen zijn van enkele spannende tennispartijen en dat werd inderdaad geboden. Tegen de gewoonte in wist Eric de eerste set naar zich toe te trekken en wel afgetekend met 6-0. De tweede set was er meer sprake van een gelijkopgaande strijd maar ook die ging uiteindelijk met 7-5 naar Eric. Als team werd met 3 tegen 3 gelijkgespeeld tegen Voerendaal.