19 februari, 2007

Verhuizing

Los van de normale zaken die bij een verhuizing komen kijken, heeft het in mijn geval nog meer consequenties. De fysiotherapie op Camillus bevalt goed en ook de ergotherapie en logopedie zag ik met vertrouwen tegemoet. Als ik naar Sittard verhuis, kan ik weer onder de zorg van het ALS-team blijven vallen en een fysiotherapeut in die regio gaan zoeken. Ik zal helaas moeten veranderen van huisarts en het behandelverbod en de euthanasieverklaring opnieuw moeten opstellen. Ik krijg te maken met andere washandjes, die de persoonlijke verzorging op zich zullen nemen. De bediening van de elro moet dringend worden aangepast maar dat is voorlopig uitgesteld. De elro is verstrekt door de gemeente en het is afwachten of Sittard de elro mag en wil overnemen of dat ik een andere krijg aangeboden. De levering van de tillift en intercom moeten we annuleren en de aanvragen voor een hoog/laag bed en Vendlet moeten worden ingetrokken. Een aantal voorzieningen, die zijn verstrekt door het ziekenfonds zoals de GEWA, telefoon en headmouse verhuizen gewoon mee. Hopelijk verstrijkt er niet te veel tijd voordat ik kan verhuizen en zal ik snel mijn draai vinden op mijn nieuwe woonplek zodat ik de rust krijg waar ik zo naar verlang.