13 juli, 2006

You'll never walk alone

Vandaag heb ik maar liefst 40 meter gelopen, waarvan de laatste 10 meter bergop. Het tempo van 1 km/uur was net bij te benen voor mij. Naast het optillen en verzetten van mijn verstijfde onderdanen, is het een continue strijd om mijn evenwicht te behouden. Het viel niet mee maar het was een hele ervaring want aan het gevoel om met grote passen door te lopen, was ik vervreemd geraakt. Ik vrees dat de 90e Vierdaagse van Nijmegen, startdatum 18 juli, nog geen haalbare kaart is. Deelname aan afstandmarsen kan ik beter nog even uit mijn hoofd zetten want dat vraagt toch een intensievere en langere voorbereiding. Zonder mijn fysiotherapeut en de loopband in zijn praktijk was deze eerste aanzet niet mogelijk geweest, we gaan dit zeker in het wekelijkse programma inbouwen.