10 augustus, 2012

Zalige zorg

Met de Tobii spraakcomputer heb ik ook de mogelijkheid gekregen om te e-mailen. Kan ik de vaak hartverwarmende reacties op mijn blogs eindelijk eens beantwoorden. Kort na mijn intrek in het hospice, ontving ik er eentje van Monique I te E, géén crimineel maar omwille van privacy redenen zo vermeldt. Ik krijg veel complimenten voor mijn blogs maar haar tekst, druipend van de alliteratie, leest ook lekker en dat wil ik jullie niet onthouden. Zij hoopte dat ik in het hospice zou aantreffen:
zalige zorg
riante ruimte in grote harten
medeleven in mini-hartjes
warme armen die kunnen dragen en loslaten
wondermooie woorden die werkelijk waar zijn
daadkrachtige doeners die ook nog kunnen denken
een lieve lente
een zonnige zomer
een heerlijke herfst
en een weldadige winter