25 juli, 2005

What’s another week

Op maandag staat het halve uurtje fysiotherapie vast op de agenda. Normaal glijd ik daar met mijn scootmobiel naar toe maar vandaag dus niet, een lekke voorband noodzaakt mij om de auto te nemen. Na de fysiotherapie heb ik meteen naar Kersten revalidatietechniek gebeld, de leverancier en wegenwacht voor o.a. scootmobielen. Ze willen morgen langskomen maar omdat wij een dagje Stein ingepland hebben om in huis en tuin wat werkzaamheden te verrichten, staat er nu een afspraak voor woensdagmorgen. Ik heb ook aangegeven dat het linker achterwiel een knik heeft, dit was Eric opgevallen tijdens een tochtje naar de Gitstappermolen in Vlodrop. Ik rij dan wel geen formule 1 maar veiligheid boven alles en wie weet is er nog wat meer snelheid uit deze bolide te halen. Even later wordt ik gebeld voor de aflevering van de Quickie Millennium, mijn op maat gemaakte, inklapbare rolstoel. Deze afspraak hebben we toch maar morgen om 9.00 uur ingepland alvorens we naar Stein vertrekken. Donderdag komen ze van de Kringloopwinkel allerlei spullen ophalen, een beetje logistiek inzicht met je wel hebben als twee huisraden samengevoegd worden. De thuishulp komt iedere vrijdag vier uur helpen in de huishouding, vanaf eind augustus gaan we dat verdelen in twee maal twee uur op maandag en donderdag. Het ene moment lijkt het nog een rustige week te worden en even later staat iedere dag toch iets gepland. Dit artikeltje is op maandagmiddag geschreven dus wie weet wat er gedurende de rest van de week nog bij gaat komen.