04 augustus, 2005

Afschakelen en genieten

Zoals al eerder vermeld komen er nog deze maand nieuwe bewoners in mijn huis. Na onze vakantie naar Kreta, waarschijnlijk 15 augustus wordt het contract getekend. We zijn er een aantal dagen flink tegen aan gegaan en het huis is nu grotendeels leeg. Er was nog heel wat te verdelen; het grootste gedeelte is naar St. Odiliënberg gegaan maar ook Eric, Jeroen en overige familieleden zijn aan bod gekomen. Een aantal goederen zijn verkocht, de kringloopwinkel heeft goede zaken gedaan en voor de rest gaat er veel naar het milieupark.
Het is al weer drie weken geleden dat de medische adviseur van Argonaut, het adviesbureau dat door de gemeente is ingeschakeld, op huisbezoek is geweest. Deze man zou zo snel mogelijk een afspraak laten maken door een ergonomische adviseur echter tot heden heb ik nog niets vernomen. Via e-mail heb ik de maatschappelijke werkster verzocht hier eens achteraan te gaan zodat er de tweede helft van deze maand misschien weer wat meer vaart komt in de aanpassing van het huis in welke vorm dan ook.
Morgen vertrekken we voor acht dagen naar Kreta, een vakantie waar we lang naar hebben uitgekeken dus ons motto voor de komende dagen luidt afschakelen en genieten. In de tussentijd wordt mijn vader weer een jaartje ouder en hoop ik dat Eric slaagt voor zijn rijbewijs. Na thuiskomst hebben Anne en Jolijn nog een week schoolvakantie, kunnen ze acclimatiseren alvorens het nieuwe schooljaar begint. Daarna pikken we de draad wel weer op.