15 augustus, 2005

Terug van weg geweest


Afgelopen vrijdag zijn we weer veilig geland op Maastricht Aachen Airport. Tijdens het taxiën van ons vliegtuig had ik mijn GSM weer aangezet. Meteen ontving ik een smsje van Marjo dat ze onderweg was om ons op te komen halen en nog voor het binnenlopen van de aankomsthal belde de moeder van Renate. In de aankomsthal werden we verwelkomd door een waar ontvangstcomité. Niet alleen Marjo, haar dochter Inge maar ook Eric en Jeroen gaven acte de presence. Dit was een aangename verrassing en maakte de tranen in me los. Nadat we met z’n allen iets in het restaurant hadden gedronken, zijn we naar het huis van mijn jongste zus Marlies gereden. Op dit adres was tijdens de vakantie mijn auto gestald en moesten we de koffers en de rolstoel even overhevelen. Een beetje vreemd als je op dezelfde dag nog op Kreta ontbeten hebt en ’s middags weer over de Limburgse wegen naar huis rijdt. Alsof je uit een droom wordt gehaald en terug in de werkelijkheid belandt.