23 september, 2005

Offline

Mijn laptop was klaarblijkelijk aan een grondige schoonmaakbeurt toe. Ondanks controleren op en verwijderen van virussen, trojan horses, spyware en nog meer van die indringers werd het systeem er niet sneller op. Ook schijfdefragmentatie haalde niets uit dus restte mij alleen nog de verregaande maar doeltreffende oplossing; formatteren en alles weer vers installeren. Het is even de armen uit de mouwen steken maar het heeft wel het gewenste effect, alles loopt weer gesmeerd.
Dit had wel tot gevolg dat ik even offline was en er dus ook geen blogs geplaatst konden worden. Niet dat ik héél belangrijke zaken te melden had maar toch zijn er wel wat wetenswaardigheden;
• Het UMC heeft me benaderd om een vragenlijst behorende bij het onderzoek “Determinanten voor het ontstaan en beloop van ALS” in te vullen.
• Volgende week dinsdag ga ik bij een firma in Heerlen passen voor een sta-op stoel. Dit biedt tevens de gelegenheid om me ook nog eens op het werk te vertonen.
• De scootmobiel heeft een onderhoudsbeurt gekregen en een nieuw knipperlicht is besteld. De ketting is gespannen en een koolborstel is afgesteld waardoor de scoot wel geruislozer maar niet merkbaar sneller rijdt.
• Renate heeft een nieuwe electrofiets aangeschaft met een grotere actieradius zodat we nu samen grotere stukken kunnen toeren.
• Last but not least, opa krijgt weer een achterkleinkind! Volgend jaar april krijgt Stan er een broertje of een zusje bij.