16 februari, 2008

Surprise

Reeds rond de kerst heeft mijn familie in het diepste geheim een plan uitgebroed. Bijna was dit door een reactie op dit weblog voortijdig uitgelekt maar gelukkig is dat niet gebeurd. Ik bekijk mijn weblog en e-mail met begeleiding en het heeft zo moeten zijn dat ik daar overheen heb gelezen. Op mijn verjaardag mocht ik vernemen wat de rest van de familie al maanden wist en knap voor zich had gehouden. Het was een grote verrassing en bij het zien van het logo van 'Landal' sprongen de tranen al in mijn ogen waardoor ik niet verder kon lezen. Toen ik weer zicht had, werd mijn vermoeden bevestigd. We vertrekken op vrijdag 29 februari naar Apeldoorn om met de hele familie een lang weekend op het Landalpark aldaar te verblijven. Drie grote bungalows staan het hele gezelschap inclusief twee honden ter beschikking. Over twee weken is het al zo ver en het wordt ongetwijfeld een geslaagd weekend waar ik mij zeer op verheug. Pap, Bep, Roy, Grace, Daan, Carmen, Egon, Nadine, Gideon, Marjo, Ger, Inge, Patrick, Stan, Fenna, Esmee, Luc, Yvonne, Marlies, Arie, Joshua, Genaud, Marloes, Eric, Jeroen, Danielle en Karin bij voorbaat bedankt! Alsof dat nog niet genoeg is, kreeg ik ook kleding, verzorgingsartikelen, wijn, chocola, cadeaubonnen voor cd/dvd, bioscoop en theater kaartjes voor de musical Ciske de Rat en vele wenskaarten. Mijn verjaardag is bepaald niet ongemerkt voorbij gegaan en al die extra aandacht en warmte heeft mij goed gedaan.