28 maart, 2008

Volle agenda

Voor zover ik nu kan overzien, wordt de komende tijd een drukke maar leuke periode. Op 1 april is de cabaretvoorstelling Reijn en Goed, die ons en alle andere bezoekers door De Oranjerie is aangeboden n.a.v. het voorval tijdens Cabarestafette. De volgende dag komt de firma RDG Kompagne de sms-kaart en de kabel voor de Gewa leveren en installeren. Vanaf dat moment zal ik meer gaan smssen dan in mijn hele levensfase daaraan voorafgaand. Als de weergoden het toestaan, wil ik de verrichtingen van mijn oudste zoon in de tenniscompetitie volgen. De eerste vier wedstrijddagen zijn in april en de overige drie in de tweede helft van mei gepland. Tussendoor gaan we naar de musical Billie Holiday met o.a. Ruth Jacott en Celtic Rhythms, een optreden van een Ierse dansgroep. Dinsdag 6 mei zou ik weer voor longfunctie-onderzoek naar het academisch ziekenhuis in Maastricht moeten. Vooralsnog bespeur ik echter geen verandering t.o.v. half januari en als dat zo blijft, voel ik er veel voor om die afspraak te verzetten. Het Pinksterweekend staan de musical Ciske de Rat en het concert van Roger Waters op het programma. Voor wat het laatste evenement betreft, hopen we op gunstige in ieder geval droge weersomstandigheden. Met de cabaretier Jochem Myer, sluiten wij op 17 mei het theaterseizoen 2007-2008 af. Dan moet het zeker mogelijk zijn, om veel in de buitenlucht te vertoeven en van de zon te genieten. Bovendien volgen rond die tijd de grote sportevenementen elkaar op, met als slagroom op de taart het EK voetbal in Oostenrijk en Zwitserland.