20 januari, 2008

Pimpen

Het is jammer dat ik het weblog niet makkelijk kan opsieren met afbeeldingen en foto's. Ook links naar interessante en informerende sites deed ik voorheen invoegen. Hoe minder toeters en bellen, hoe sneller een internetpagina zich laadt. Vooral bewegende beelden en geluidsfragmenten remmen de laadsnelheid. Dat herinnert mij aan het ontwerpen en onderhouden van websites. Ik heb dat altijd met veel plezier gedaan o.a. voor de tennisvereniging van Stein. In die jaren was ik secretaris, ledenadministrateur, webmaster en actief lid van L.T.V. Stein naast mijn fulltime baan in het A.M.C. Heerlen. Ik volgde training en nam deel aan twee competities, toernooien en clubkampioenschappen. Achteraf gezien misschien iets te veel van het goede maar ik wilde het zelf en kon het ook aan.
Door louter teksten te publiceren is vanzelf alle aandacht daarop gevestigd. Ik doe mijn best om zo boeiend mogelijk te schrijven maar je moet nieuws niet mooier maken dan het is. Mijn positieve benadering is algemeen bekend maar ik zal geen feiten verdraaien. Je komt niet om de realiteit heen maar je hebt daar wel eigen gevoelens bij. Het is mijn keuze wat en hoeveel ik deel met derden maar naar mijn mening is dat niet gering.