08 januari, 2008

Toeval bestaat niet

Toen ik zwarte donderdag 5 april 2007 vanuit St. Odilienberg naar Geleen, vertrok zat er al iemand in de taxi. Deze vrouw had als bestemming Stevensweert dus ging de rit via dit vestingstadje. Geen enkele voorgaande rit had door dit eiland in de Maas gevoerd. In een grijs verleden hebben we daar in De Kis wel eens gezwommen. Mijn huidige vriendin woonachtig in Stevensweert, heb ik door de thuiszorg leren kennen. Ik kon in die zorgperiode goed met haar en ook andere wijkverpleegsters opschieten. Karin is mij in het zorgcentrum St. Odilia blijven opzoeken en ik ben ook een aantal malen bij haar thuis geweest. We hebben samen uitstapjes gemaakt naar o.a. Blof in Kerkrade en de film in Foroxity. Gaandeweg werd onze band hechter en op tweede Pinksterdag 27 mei 2007 hebben wij die mooie gevoelens aan elkaar kenbaar gemaakt. Inmiddels trekken we ruim zeven maanden samen op en het gaat hartstikke goed. Ik heb enorm veel steun aan Karin zij heeft een hart van goud en een aanstekelige lach. Ondanks haar volle werkweek op twee locaties en studie besteedt zij veel tijd aan mij. We ondernemen allerlei leuke dingen zoals bioscoop, theater en concert. Afgelopen zomer hebben we vier dagen in Scheveningen vertoefd. Aan het strand gezeten, lekker gedronken en gegeten, Sealife bezocht en naar Tarzan de musical geweest. We zijn ook een dag naar Den Haag gereden waar we een bezoek aan het Binnenhof, het Mauritshuis en het Panorama Mesdag hebben afgelegd. Met de kerst kreeg ik van Karin o.a. de cd Nachtmuziek van Acda en de Munnik waar 'Dan leef ik toch nog een keer' op staat. Dat zou ik graag samen met haar willen om dan als tieners op elkaar verliefd te raken.