05 januari, 2008

Plezierig ongemak

Ik hoop dat de blogs prettig te lezen zijn en geen spelfouten bevatten. Ik kan geen gebruik maken van een tekstverwerker als Word maar schrijf ze gewoon in een txt-bestand. Dat betekent o.a. geen grammatica- en spellingscontrole, geen speciale lettertekens en geen knippen en plakken. Om de cursor te verplaatsen moet ik naar een aparte pagina. Er zit een fout in de software want als ik een komma intik dan begint meteen een nieuwe alinea. Het is allemaal wat bewerkelijker maar dat mag de pret niet drukken. Ondanks de beperkingen van het tekstprogramma, beleef ik plezier aan het schrijven van blogs. Ik kan weer verslag doen over hoe het met mij gaat en wat mij bezighoudt. Helaas kan ik (nog) niet zelf publiceren waardoor de blogs meestal met meerdere tegelijk wekelijks geplaatst zullen worden.